(magyar)   English   Deutsch  
Vissza a normál lapra
1%
Támogatóink

Korszerűsítés a hatékony családgondozásért
 
 

Közbeszerzési Értesítő száma: 2009 / 132
Ajánlatkérő: Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület
Nyertes ajánlattevő:
Teljesítés helye: 1142 Budapest, Szatmár u. 26.
Beszerzés tárgya: Építési beruházás
Eljárás fajtája: Tárgyalás nélküli
Hirdetmény típusa: az egyszerű eljárás ajánlattételi felhívása KÉ
CPV kód: 45215200-9; 45262690-4; 45313100-5; 45421100-5
Közzététel dátuma: 2009/11/06
Iktatószám: 21484/2009
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2009/11/30
Ajánlatkérő típusa: Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont]
Ajánlatkérő fő tevékenységi köre: Egyéb szociális ellátás, gyermekvédelem
Rövid tartalom: A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület Bp., Szatmár u. 26. szám alatti, Családok Átmeneti Otthona intézményének épület-felújítási, korszerűsítési és akadálymentesítési munkáinak elvégzése.
 
 
 

3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTő
A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja1024 Budapest, Margit krt. 85.
Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757
E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés:
AZ EGYSZERű ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki
A hirdetmény kézhezvételének dátuma:
Azonosító kód:
Építési beruházás
Árubeszerzés
Szolgáltatás
Építési koncesszió
Szolgáltatási koncesszió
 
 
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRő
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület
Postai cím: Szarvas Gábor út 58-60.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1125
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Kovács Mária Projektvezető
Telefon: +36-1-252-3135
Fax: +36-1-363-1157
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.maltai.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
További információk a következő címen szerezhetők be:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
A dokumentáció a következő címen szerezhető be:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet
 
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű
Közszolgáltató
Regionális/helyi szintű
Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont]
Közjogi szervezet
Egyéb
 
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
 
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Védelem
Szociális védelem
Közrend és biztonság
Szabadidő, kultúra és vallás
Környezetvédelem
Oktatás
Gazdasági és pénzügyek
Egyéb (nevezze meg): szociális ellátás, gyermekvédelem
Egészségügy
 
I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
Víz
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Villamos energia
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
Vasúti szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
Repülőtéri tevékenység
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
Kikötői tevékenységek
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
Postai szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]
 
I.4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást?
nem
 
II. SZAKASZ: A SZERZőDÉS TÁRGYA
 
II.1) Meghatározás
 
II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület Budapest, Szatmár u. 26. szám alatti Családok Átmeneti Otthona intézményének épület-felújítási, korszerűsítési és akadálymentesítési munkáinak elvégzése.
 
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye (Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)
a)
Építési beruházás
Kivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott
követelményeknek megfelelően
Építési koncesszió
A teljesítés helye
1142 Budapest, Szatmár u. 26.
NUTS-kód HU1
 
b)
Árubeszerzés
Adásvétel
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja/Egyéb
A teljesítés helye
NUTS-kód
 
c)
Szolgáltatás
Szolgáltatási kategória
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
Szolgáltatási koncesszió
A teljesítés helye
NUTS-kód
 
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása
Keretmegállapodás megkötése
 
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma
VAGY, adott esetben, maximális létszáma
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben:
VAGY hónap(ok)ban:
A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak
számokkal és pénznem):
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága
(amennyire lehetséges):
 
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
Generálkivitelezési szerződés keretében a Magyar Máltai Szeretetszolgálat
Egyesület 1142 Budapest, Szatmár u. 26. szám (hrsz.30375/4) alatti, két épületből
álló Családok Átmeneti Otthona intézményének épület-felújítási, korszerűsítési és
akadálymentesítési munkáinak elvégzése.
 
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45215200-9
További
tárgyak:
45262690-4
45313100-5
45421100-5
 
II.1.7)
Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) nem
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
egy részre
egy vagy több részre
valamennyi részre
 
II.1.8.)
Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? nem
 
II.2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
 
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)
2 db épület (1 db kétszintes, és 1 db négyszintes) épület-felújítási, korszerűsítési és akadálymentesítési munkáinak elvégzése, az alábbiak szerint. Az építési munkák elvégzésével érintett bruttó alapterület: 1500 m2.
- Külső homlokzati szigetelés, festés: 620 m2.
- Udvar burkolatának javítása: 137 m2, zöldfelület megújítása: 16 m2.
- Az Anyaotthon és Kápolna vonatkozásában a bejárati ajtók cseréje (18 db), továbbá az Anyaotthon és a tetőtér nyílászáróinak korszerűsítése (felújítás, vagy csere, össz. 46 db nyílászárót érintően).
- Külső homlokzati nyílászárók felületi kezelése: 500 m2
- A tetőtéri beázások megszüntetése, a beázások által érintett falak és mennyezetek
javítása, festése (falfelület: 500 m2, mennyezet: 1500 m2).
- Az Anyaotthon és a Kápolna közötti szintkülönbség (lépcsőforduló) kiegyenlítése.
- Klubhelység felújítása.
- A függőfolyosókon új korlátok felszerelése.
- A vizesblokkok felújítása (szigetelés, korszerű és víztakarékos szerelvények, csaptelepek, wc tartályok beszerelése), az intézmény vízrendszerének felújítása.
- Energiatakarékos villamos szerelvények és világítótestek beépítése.
Akadálymentesítési munkálatok:
- A bejárat akadálymenetesítése.
- A porta mögötti WC akadálymentesítése.
- A porta mögötti helyiségekhez való hozzájutáshoz akadálymentesítés – emelő helyének kialakítása a lépcsőnél.
- A közlekedőfolyósokon és közösségi területeken az akadálymentességi hiányosságok pótlása (szinteltérések korrigálása, megfelelő szélességű ajtókeretek kialakítása, küszöbök szintbehozása)
- Irodai WC akadálymentesítése.
- Az emeleti szintek megközelítésének akadálymentesítése lift beszerelésével.
- Négy lakás komplex akadálymentesítése (pl. a fürdőszoba, konyha – konyhabútor,
villanykapcsolók lentebbre kerülnek)
- Az Anyaotthoni vizesblokk akadálymentesítése.
- Akadálymentesítési jelrendszer kialakítása.
Az építési munkálatokat az épület folyamatos használatának biztosításával kell elvégezni. Az anyaotthon funkció miatt a munkaterület fokozott biztosítása követelmény. A munka-és egészségvédelmi terv készítése, ill. a használatba vételi engedély beszerzése a vállalkozó feladata. Az ablakok méretére vonatkozóan a tervhez képest eltérő osztásrend is lehetséges. A részletes feladatleírást az ajánlatkérési dokumentáció tartalmazza.
 
II.2.2)
Vételi jog (opció) (adott esetben) nem
Igen válasz esetén a vételi jog leírása:
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:
hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):
VAGY: és között
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét: hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
 
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
Az időtartam hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY: kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
befejezés 2010/12/31 (év/hó/nap)
 
III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
 
III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek
 
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)
Késedelmi kötbér, meghiúsulási kötbér, jótállás, és teljesítési biztosíték 162/2004.
(V.21.) Korm.rendeletnek, ill. ajánlatnak megfelelően, a Kbt. 53.§ (6) bekezdés a)
szerint választva.
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre
A vállalkozó egy alkalommal előleget igényelhet, melynek összege a teljes nettó ajánlati ár 20 %-a lehet, továbbá max. 2 db részszámla, és egy végszámla benyújtására van lehetőség. A végszámla nem lehet kevesebb a teljes vállalási ár 20 %-ánál.
Az ajánlattétel, a szerződés, és a kifizetések pénzneme: HUF. A kifizetés teljesítésére az adózás rendjéről szóló 2003.évi XCII.tv.36/A. pontjában foglaltak alkalmazandóak. A szolgáltatás finanszírozása a KMOP keretében biztosított támogatással, és a Kedvezményezett saját forrásából történik. Ajánlattevő számláit a Kedvezményezett átutalással egyenlíti ki, a szerződésszerű, igazolt teljesítés alapján kiállított, jogszabályoknak megfelelő számlák ellenében, az igazolt teljesítéstől számítva 60 napon belül, a Kbt. 305. § (3) bekezdése betartásával.
 
III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy
(adott esetben)
Nem követelmény.
 
III.1.4)
Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) nem Ha igen, a különleges feltételek meghatározása
 
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
 
a) ha Ajánlattevő vagy alvállalkozója, vagy erőforrást nyújtó szervezete a Kbt.
60. § (1) bek., vagy a Kbt. 61. § (1) bek. d.)pontjában meghatározott kizáró okok valamelyikének hatálya alatt áll;
 
b) ha Ajánlattevő vagy a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet esetében a Kbt.
61. § (1) bek. a-c.) pontja, vagy 62. § (1) bekezdése szerinti kizáró okok bármelyike
fennáll.
A Kbt. 249. § (3) bek. szerint a kizáró okok fenn nem állásáról ajánlattevőnek, a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozónak, valamint az erőforrást nyújtó szervezetnek nyilatkoznia kell.
Ajánlattevőnek továbbá nyilatkoznia kell, hogy a teljesítéshez nem vesz igénybe kizáró okok hatálya alatt álló alvállalkozót.
Emellett, a Közbeszerzések Tanácsa tájékoztatójának értelmében (K.É. 2009. évi 111. szám; 2009. szeptember 23.) a Kbt. 250. §-a (3) bekezdésének h) pontja alapján az eljárásban a nyertes ajánlattevőnek, a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, és az ajánlattevő számára erőforrást nyújtó szervezetnek az eredményhirdetést követően a Kbt. 63. §-a (2) és (3) bekezdései szerinti igazolásokat nyolc napon belül be kell nyújtania.

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
G.1. Ajánlattevő felelősségbiztosítási kötvényének, és az utolsó befizetési bizonylat egyszerű másolatának csatolása, a Kbt. 66. § (1) bekezdés a) pontjának megfelelően.
 
G.2. Ajánlattevő 2007., és 2008. évi számviteli jogszabályok szerinti beszámolója.
(Kbt. 66. § (1) bek. b.) pont szerint, egyszerű másolatban csatolandó).
 
G.3. Ajánlattevő nyilatkozata a 2007. és 2008. évi teljes forgalmáról. (Kbt. 66. § (1) bek. c.) pont szerint).
 
G.4. Ajánlattevő nyilatkozata a 2007. és 2008. éves közbeszerzés tárgya szerinti tevékenységéből (magasépítés, épületfelújítás, épületgépészeti szerelés, akadálymentesítés) származó forgalmáról. (Kbt. 66. § (1) bek. c.) pont szerint).
Ajánlatkérő a Kbt. 63. § alapján jár el. Amennyiben az Ajánlattevő az alkalmassági követelményeknek más szervezet erőforrásaira támaszkodva felel meg, az alkalmasság igazolására csatolt dokumentumokat követően az Ajánlatban csatolni kell a Kbt. 65. § (3) – (4) bek. szerinti iratokat.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha:
G1. nem rendelkezik káreseményenként min. 10 millió Ft értékű
felelősségbiztosítással, kivitelezési (építési) tevékenységéhez kapcsolódóan, az okozott dologi és vagyoni károk megtérítésére.
 
G.2. Előző 2 mérleggel lezárt gazdasági évére vonatkozóan bármelyik év mérleg szerinti eredménye negatív.
 
G.3. Ajánlattevő 2007. és 2008. évekre vonatkozó éves átlagos forgalma (a 2 év számtani átlagát tekintve) nem érte el az évi nettó 80 millió Ft-ot.
 
G.4. a közbeszerzés tárgyából származó forgalma a 2007., és 2008. évekre vonatkozóan (a 2 év számtani átlagát tekintve) nem érte el az évi nettó 40 millió Ft-ot.
 
Az alkalmassági követelményeket csak Ajánlattevőnek kell teljesítenie, 10 % felett bevont alvállalkozó gazdasági alkalmasságát Ajánlatkérő nem vizsgálja.

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M1. A Kbt. 67. § (2) bekezdés a) pontja alapján az előző 3 éves időszak legjelentősebb tárgy szerinti szolgáltatásainak ismertetése Ajánlattevőtől, és 10 % felett bevont alvállalkozótól, az ajánlatkérési dokumentációba csatolt nyilatkozat minta hiánytalan kitöltésével, és a referenciák igazolása a Kbt. 68. § (2) bek. szerinti módon. Az előző 3 éves időszak az ajánlati felhívás közzétételétől számítandó.
 
M/2. Nyilatkozat Ajánlattevő, és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó részéről a dokumentációba csatolt nyilatkozat minta hiánytalan kitöltésével a teljesítésbe bevonni kívánt felelős műszaki vezetőkről, és szakemberekről, végzettségük, képzettségük, jelenlegi tevékenységük, és gyakorlati idejük ismertetésével, rendelkezésre állási
nyilatkozat, saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajz, és végzettséget, képzettséget, szakképesítést igazoló dokumentumok, ezek között névjegyzékbe vételi határozat egyszerű másolatban történő csatolásával. (Kbt. 67. § (2) bek. c. és e.) pontja alapján).
 
M/3. A Kbt. 67. § (2) bekezdés f) pontja alapján a környezetvédelem biztosítása érdekében tett intézkedéseinek ismertetésével, azok alkalmazását igazoló dokumentumok csatolásával (pl. utasítás, szabályzat, stb.), vagy környezetirányítási rendszer alkalmazását igazoló (vagy azzal egyenértékű) tanúsítvány egyszerű másolatának becsatolásával.
 
M/4. A teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetőleg műszaki felszereltség leírása, Ajánlattevő által tett nyilatkozat formájában, rögzítve, hogy melyik eszköz milyen jogviszony alapján (pl. tulajdon, bérlet), áll rendelkezésre. (Kbt. 67. § (2) bek. b.) pontja, ill. 162/2004. (V. 21.) Korm. rendelet 8/A § (2) bek. a.) alapján).
A Kbt. 65. § (3) és (4) bekezdése alkalmazandó.
 
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan az ajánlattevő, illetve a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
M/1. a megadott időszakban nem rendelkezik összesen:
- legalább 1 darab intézmény számára teljesített (sikeres műszaki átadás-átvétellel zárult) magasépítési - meglévő épület felújítására vagy átépítésére vonatkozó
- szerződésszerűen teljesített, referenciával, melynek nettó értéke eléri vagy meghaladja az 50 millió Ft-ot.
- legalább 1 darab intézmény számára teljesített, utólagos akadálymentesítésre irányuló (utólagos lift beépítés, rámpa építés, átjárók bővítése, stb.) építési (műszaki átadás-átvétellel zárult) referenciával, melynek nettó értéke eléri vagy meghaladja a 20 millió Ft-ot.
 
Intézmény alatt ajánlatkérő szociális otthon, ill. más egészségügyi, nevelési, oktatási, vagy szociális funkciójú közhasználatú épületet ért; a referenciakövetelmény ezen előírásnak nem megfelelő épületre hivatkozással (különös tekintettel lakóház, iroda, üzemcsarnok) nem teljesíthető. Egy
referenciamunka megfelelőség esetén több előírást is teljesíthet.
 
M/2a. nem rendelkezik az építési beruházás teljesítéséhez szükséges alábbi szakemberekkel a 244/2006. (XII.05.) Korm. rendeletnek megfelelően:
- 1 fő FMV-Ép/A magasépítési szakterületen nyilvántartott felelős műszaki vezetővel, aki felsőfokú végzettséggel és legalább 5 éves szakmai gyakorlattal rendelkezik,
- 1 fő FMV-Ép/ÉG épületgépészeti szakterületen nyilvántartott felelős műszaki vezetővel, aki felsőfokú végzettséggel és legalább 5 éves szakmai gyakorlattal rendelkezik,
- 1 fő FMV-Ép/ÉV épületvillamossági szakterületen nyilvántartott felelős műszaki vezetővel, aki felsőfokú végzettséggel és legalább 5 éves szakmai gyakorlattal rendelkezik.
 
M/2b. a műszaki vezetőkön túl nem rendelkezik a teljesítéshez szükséges legalább 9 főből álló, alábbi szakképesítéssel rendelkező személyzettel:
-2 fő kőműves,
-1 fő lakatos,
-1 fő asztalos,
-2 fő festő,
-2 fő villanyszerelő,
-1 fő csővezeték vagy készülékszerelő.
Egy szakember csak egy követelmény teljesítésére jelölhető ki.
 
M/3. Nem rendelkezik ISO 14001 szerinti, vagy bármely nemzeti rendszerben akkreditált tanúsító szervezet által tanúsított környezetirányítási rendszer alkalmazására vonatkozó tanúsítvánnyal, vagy a következő követelményekre irányuló, bevezetett környezetvédelmi intézkedésekkel: kivitelezési tevékenység során a hatásterület minimalizálása, a környezetterhelés minimalizálása, szelektív hulladékgyűjtés alkalmazása, építési hulladék megfelelő gyűjtése, és elhelyezése, a hulladék útvonal teljes körű dokumentáltsága, újrahasznosított papír alkalmazása min. 15 %-ban, elektronikus információ-továbbítás előnyben részesítése.
 
A Kbt. 68. § (4) bekezdése alapján Ajánlatkérő elfogadja az Európai Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó egyenértékű tanúsítványt, továbbá az egyenértékű környezetvédelmi intézkedések egyéb bizonyítékait.
 
M/4. nem rendelkezik min. 1 db min. 185 l puttony térfogatú betonkeverővel, min 2 db fúrókalapáccsal, és 2 db sarokcsiszoló géppel.
Közös ajánlattevők és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó
tekintetében az alkalmasság minimumkövetelményeinek együttesen kell megfelelni.
 
III.2.4) Fenntartott szerződések
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott nem
A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen
 
III.3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
 
III.3.1)
A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
 
IV.1) Az eljárás típusa
 
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti
Tárgyalás nélküli
Tárgyalásos
 
IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti
Tárgyalás nélküli
Tárgyalásos

IV.2) Bírálati szempontok
 
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint x
Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)
Szempont Súlyszám
Ajánlati ár (nettó, Ft) 60
Jótállási idő (hónap) 15
Beépítendő külső homlokzati nyílászárók hőátbocsátási tényezőjének mértéke (W/m2K)
10
Késedelmi kötbér (Ft/nap) 10
Meghiúsulási kötbér (nettó ajánlati ár %-a)
5
 
IV.2.2)
Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? nem
Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)
 
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
 
IV.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? nem
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató
Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
 
IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2009/11/30 (év/hó/nap )
Időpont: 10.00
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen
Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 75000
Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja:
Átutalással a Pro-genezis Kft. 10700196-46767208-51100005 (CIB Bank Zrt.) számú bankszámlájára, a hirdetmény KÉ számának feltüntetésével. Fenti összeg Áfával értendő. A dokumentáció átvételénél az átutalás tényét az átutalási bizonylat bemutatásával igazolni kell. A számla megküldése postai úton történik.
 
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő
Dátum: 2009/11/30 (év/hó/nap) Időpont: 10.00
 
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
HU
 
Egyéb:
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén)
-ig (év /hó/nap )
VAGY hónap(ok)ban:
VAGY napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
 
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2009/11/30 (év/hó/nap)
Időpont: 10.00
Helyszín : Magyar Máltai Szeretetszolgáltat Egyesület 1033 Budapest, Miklós u. 32.
szám alatti épülete, I. emeleti tárgyaló.
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek
Kbt. 80. § (2) bekezdése szerint.
V. szakasz: kiegészítő információk
V.1)
A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) nem
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
V.2)
A szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?
igen
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és
bármely egyéb hivatkozási alapot:
KMOP 4.4.1/B-2008-0032
 
V.3) További információk (adott esetben)
 
V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:
2009.12.18. 10.00 óra
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
2010.01.08. 10.00 óra
 
V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja: (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
 
V.3.4.1)
A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) igen
 
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)
A dokumentációt a Dr. Mészáros Tünde Ügyvédi Irodában (1055 Budapest, Honvéd u. 22. B léph. III. em. 4. ) lehet átvenni, munkanapokon 09:00 órától 12:00 óráig, az ajánlattételi határidő napján 9:00 – 10.00 óráig, az ellenérték megfizetésének hitelt érdemlő igazolását (banki átutalási bizonylat bemutatása) követően. Ettől eltérő időpontban történő esetleges átvétel előzetes telefonos egyeztetést követően lehetséges, a +36-30-203-5704 telefonszámon. Emellett Ajánlatkérő a Kbt. 54. § (4) bekezdésének megfelelően jár el.
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
0-10 pont
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
Arányosítás az ajánlattételi dokumentációban részletezettek szerint.
 
V.6)
A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen
 
V.7) Egyéb információk:
1. A dokumentáció átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlatkérési dokumentáció másra át nem ruházható. Közös ajánlattétel esetén elegendő a közös ajánlattevők egy tagjának kiváltani. Az átvételt igazoló iratot egyszerű másolatban az ajánlatba csatolni kell.
 
2. Csatolni kell az ajánlatba: a Kbt. 70. § (2) bek., a 71. § (1) bek. a.), b.), c.), 71. § (3) bek., és 72. § szerinti nyilatkozatot, felolvasó lapot, szakmai ajánlatot, a teljesítési biztosíték letételének módjára vonatkozó nyilatkozatot, valamint egyéb, a dokumentációban előírt nyilatkozatokat, iratokat.
 
3. A szakmai ajánlatnak tartalmaznia kell többek között a beépítendő tetőtéri külső nyílászárókra vonatkozó műleírást, illetve az ablakok méretére vonatkozó eltérő osztásrend ajánlása esetén ennek ismertetését, és rajzos ábrázolását.
 
4. Ajánlatkérő az ajánlattételt ajánlati biztosíték letételéhez köti, amely 800.000,- Ft, azaz Nyolcszázezer forint, ami teljesíthető a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület 10404065-40600673-00000000 (Kereskedelmi és Hitelbank) számú számlájára befizetéssel, bankgarancia biztosításával, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított – készfizető kezességvállalást tartalmazó - kötelezvénnyel.
Feltételek:
- Átutalás esetén az összegnek legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártának időpontjában a megjelölt számlán kell lennie.
- A bankgaranciának feltétel nélkülinek, és visszavonhatatlannak kell lennie, és a lejárati ideje nem lehet az ajánlattételi határidő lejártától 60 napnál korábbi.
- Biztosítási szerződés alapján kiállított készfizető kezességvállalási kötelezvény esetében: felhívásra az Egyesület részére a kezességvállaló biztosítsa az ajánlati biztosíték összegét, az alapügylet vizsgálata nélkül, legalább az ajánlattételi határidő lejártától számított 60 napos időtartam alatt.
Az átutalásra vonatkozó bizonylat másolatban, a bankgarancia, ill. a kötelezvény az érvényesíthetőség érdekében eredetben az ajánlathoz csatolandó. Az ajánlati biztosítékra az ajánlatkérő kamatot nem fizet.
 
5. Ajánlatkérő a Kbt. 250. § (3) bek. h.) pontja alapján a 63. § (1), és a Kbt. 91. § (2) bekezdését alkalmazza.
 
6. Az ajánlathoz jelenlegi állapotot tükröző cégkivonatot kell csatolnia ajánlattevőnek, 10 % feletti alvállalkozónak, illetve erőforrást biztosító szervezetnek, valamint aláírási címpéldányt kell csatolnia mindazon személyeknek, akik az ajánlatban ezen szervezeteket a nyilatkozatok során jegyezték.
 
7. Az ajánlatot 3 példányban (1 eredeti, 2 másolat) kell benyújtani, zárt borítékban, az eljárás tárgyát feltüntetve; részletes előírások a dokumentációban.
 
8. Az ajánlatok összeállításával kapcsolatban felmerülő összes költség az Ajánlattevőt terheli.
9. Közös ajánlattétel esetén az ajánlatba csatolni kell a konzorciális szerződést, amely tartalmazza legalább a közös ajánlattevők egyetemleges felelősségvállalását a teljesítésért, a vezető ajánlattevő meghatalmazását a közbeszerzési eljárás során történő képviseletre, valamint a konzorcium megszüntetésére vonatkozó rendelkezéseket. Az ajánlatban valamennyi ajánlattevő által tett nyilatkozatot a vezető ajánlattevőnek kell tennie; a nem a vezető ajánlattevő által tett, és aláírt nyilatkozatokat Ajánlatkérő az értékeléskor nem veszi figyelembe.
 
10. A Kbt. 20. § (3) bek. alkalmazandó, vagyis, ahol a törvény, vagy Ajánlatkérő másként nem rendelkezik, az igazolás egyszerű másolatban is benyújtható.
 
11. Ajánlatkérő az ajánlattétel megkönnyítése érdekében helyszíni bejárást tart, 2009.11.20-án 9.00 órai kezdettel. Találkozás a 1142 Budapest, Szatmár u. 26. sz. épület portáján.
 
12. Ajánlatkérő a 249. (2) bek. i.) pontja szerint, a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 83. § (1)-(7) bekezdése szerint biztosítja.
 
V.8)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2009/10/31 (év/hó/nap)
 
A. melléklet
 
További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be
Hivatalos név: Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület, Közép-Magyarországi Régió
Postai cím: Miklós u. 32.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1033
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Kovács Mária projektvezető
Telefon: +36-1-388-8760
Fax: +36-1-368-4283
Internetcím (URL): www.maltai.hu
 
II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető
Hivatalos név: Dr. Mészáros Tünde Ügyvédi Iroda
Postai cím: Honvéd u. 22. B léph. III. em. 4.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1055
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Dr. Mészáros Tünde ügyvéd
Telefon: +36-1-354-0918
Fax: +36-1-354-0918
Internetcím (URL):
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahová az ajánlatokat kell benyújtani
Hivatalos név: Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület, Közép-Magyarországi
Régió
Postai cím: Miklós u. 32., I. emeleti Titkárság
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1033
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok): Titkárság
Címzett: Győző Orsolya
Telefon: +36-1-388-8760, +36-1-388-8920
Fax: +36-1-368-4283
Internetcím (URL): www.maltai.hu
 
B. MELLÉKLET
A részekre vonatkozó információk
A rész száma 1
meghatározás
1) A rész meghatározása
 
2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
További
tárgyak:
 
3) Mennyiség vagy érték
 
4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése
 
Az időtartam hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY Kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
Befejezés (év/hó/nap)
 
5) További információ a részekről (E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó)

Főszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11784009-20005320 | Adószám: 19025702-2-43