1: Békés megyében lakom, de nem a DÉMÁSZ szolgáltatói területén. Pályázhatok-e Önöknél?
- A Magyar Máltai Szeretetszolgálat a DÉMÁSZ Zrt-vel kötött megállapodást. Kérjük Önt, keresse fel az Ön szolgáltatója által választott szervezetet!
2: Kell-e mellékelnem igazoló dokumentumokat (pl.: munkáltatói igazolás) a pályázati adatlaphoz?
- Nem. Abban az esetben kell az igazoló dokumentumokat hozzánk eljuttatni, amennyiben az Ön pályázata pozitív elbírálást nyer.
3: A közremüködő intézményhez mit kell beírnom?
- A Családsegítő Szolgálat vagy az Önkormányzat munkatársának az elérhetőségeit.
4: Családsegítő Intézmény munkatársaként lehetőségem van-e több pályázó űrlapját is kitöltenem? Ha igen, hogyan?
-Igen, lehetőség van rá. Minden új pályázót regisztrálni kell a http://halozat.maltai.hu oldalon. Fontos: Egy e-mail és egy jelszó több pályázati űrlaphoz is kapcsolható, de egy azonosító csak egyszer regsiztrálható.
5: A Családi pótlékot a szülő vagy a gyermek jövedelménél kell feltüntetnem?
- A családi pótlékot a Gyermek neveléséhez, gondozásához kapcsolódó ellátások mezőben, a szülői jövedelemnél kell feltüntetni.
6: A regisztrációt követően, az aktiválási e-mail nem érkezett meg a megadott e-amil fiókra. Mi ennek az oka?
- Néhány ingyenes levelező rendszerhez (freemail, citromail, stb) lassabban jut el az aktiválási e-mail. Kérjük Önt, várjon türelemmel! Amennyiben a várakozás ellenére sem érkezik meg az aktiválási e-mail, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a halozatakozossegert (kukac) maltai.hu e-mail címen.